مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-29سياسي

راهپیمایی روز قدس در دشت ورامین با ندای الله اکبر و مرگ بر اسراییل برگزار شد


راهپیمایی روز جهانی قدس و مبارزه با استکبار جهانی با حضور پرشور جوانان و مردم مومن و انقلابی و با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا در شهرستان های ورامین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دشت بزرگ ورامین،  راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس روز مبارزه با استکبار جهانی با حضور جوانان مومن و انقلابی دشت ورامین برگزار شد.

در این راهپیمایی حضور جوانان، دانش اموزان پرشورتر بود و همه این جوانان با مدای لبیک یا حسین، مرگ بر اسراییل، مرگ بر امریکا اقدامات رژیم غاصب را محکوم کردند.

روز قدس دفاع از مردم مظلوم فلسطین است    آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه ورامین اظهار داشت: روز قدس روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسراییل است، سالهاست مردم فلسطین تحت ظلم این رژیم فاسد و جنایتکار هستند و وظیفه انسانی و دینی ایجاب می کند که از آنان دفاع شود.

امام جمعه ورامین گفت: در شرایطی که مجامع جهانی در برابر ظلم های وارد شده بر مردم فلسطین سکوت کرده و بی تفاوت هستند، وظیفه ملت ها می باشد که از آنان دفاع کنند، جنایتهای آنان را محکوم کرده و از قبله اول مسلمین و مردم فلسطین دفاع کنند.

روز قدس، روز مطالبه گری از دنیا و گرفتن حق مظلوم از ظالم است  حجت الاسلام و المسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس در دشت ورامین با ندای الله اکبر و مرگ بر اسراییل برگزار شد

راهپیمایی روز قدس در دشت ورامین با ندای الله اکبر و مرگ بر اسراییل برگزار شد