مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-04-29ورزشي

روز قدس 1401/ مُلک سلیمانی فریاد رهایی «قدس» سر داد


خبرگزاری فارس_کرمان؛ مردم دیار کریمان امروز یکپارچه آمدند تا از دیار سیدالشهدای مقاومت تمام عشق و ارادت خود را به قدس شریف به زیبایی و باشکوه به نمایش بگذارند و فریاد رهایی قدس را سر دادند.

  در این نمایش زیبا اقشار مختلف مردم آمده بودند، همه آمده بودند، کودک، پیر و جوان، دانشجو و دانش آموز، ورزشکار و بسیجی و .

جلوه های زیبایی با زبان روزه در کوچه و خیابان های جای جای دیار کریمان در معرض دیدگاه دنیا قرار دادند.

الله اکبر شعار وحدت و یگانگی مردم کرمان در آغاز راهپیمایی بود، همچنین شعارهای در آخرین جمعه ماه خدا صدای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل ، ملت خوب ایران ترس از خطر ندارد، تحریم آمریکایی دیگر اثر ندارد و جنایت صهیونیست زیر سر آمریکاست نیز فریاد امروز کرمانی ها بر سر استکبار بود.

  حماسه آفرینی مردم رفسنجان در جمعه آخر ماه رمضان/ فلسطین تنها نیست راهپیمایی باشکوه روزه داران رفسنجانی از ساعت 11 امروز با حضور پرشور مردم انقلابی و همیشه در صحنه رفسنجان از میدان بسیج به سمت مصلی بزرگ امام خامنه ای برگزار شد.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان مردم ولایتمدار رفسنجان با گام های استوار و مشت های گره کرده شعارهای ضداستکباری سر دادند و بار دیگر حمایت از مردم مظلوم فلسطین و کودکان بی پناه فلسطینی را اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس 1401/ مُلک سلیمانی فریاد رهایی «قدس» سر داد

روز قدس 1401/ مُلک سلیمانی فریاد رهایی «قدس» سر داد