مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-04-29سياسي

راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ های مقاومت تزریق می کند


نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان گفت: مردم فلسطین همچنان زنده هستند چرا که مقاومت زنده است و راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگهای مقاومت تزریق می کند.

- جواد مجتهد شبستری در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص اهمیت روز قدس اظهار داشت: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) درسال 1358 روز  قدسرا پایه گذاری کرد و از مسلمانان تمام جهان درخواست کردند آخرین روز جمعه ماه رمضان را به عنوان روز قدس انتخاب کنند.

وی ادامه داد : در حال حاضر 42 سال از آن روز می گذرد و همچنان بزرگداشت روز قدس پایدار است و قدس در حقیقت قلب تپنده دنیای اسلام است و این به این معنی نمی باشد که این روز فقط به نام فلسطین یاد شود در این راستا این روز تقابل بین مستضعفین با مستکبرین و حق علیه باطل است.

مجتهد شبستری ادامه داد: روز قدس بیانگر این موضوع می باشد که امت اسلامی زیر بار ظلم نمی رود و امت اسلامی زنده است و مردم فلسطین را از یاد نخواهد بود.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان تصریح کرد:  با گرامیداشت روز قدس مردم فلسطین هم اطمینان پیدا می کنند که مردم جهان پشتیبان آنان هستند که و حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بیانگر این موضوع است که مردم ایران همچنان متعهد به آرمان مهم انقلاب اسلامی که حمایت از مظلومین بوده هستند و حضور مردم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ های مقاومت تزریق می کند

راهپیمایی روز قدس خون تازگی بر رگ های مقاومت تزریق می کند