مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-29سياسي

حسینی دیباجی: راهپیمایی روز قدس قوت قلب ملت مظلوم فلسطین است


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان گفت: روز قدس، روز دفاع از اسلام است و شرکت مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس قوت قلبی برای مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.

- حجت الاسلام سیدمحسن حسینی دیباجی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی قدس، با اشاره به جایگاه این مکان مقدس نزد مسلمانان اظهار کرد: دومین مسجد مقدس و اولین قبله گاه مسلمانان، بیت المقدس است.

حسینی دیباجی افزود: پیامبر گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (ص) از مکه به قدس رفتند و از آنجا به معراج سفر کردند که این عظمت بیت المقدس و قدس را به ما نشان می دهد.

وی افزود: امروز خط مقدم اسلام با کفر، فلسطین و اسراییل غاصب است و اگر دشمنان اسلام این خاکریز اول را بتوانند فتح کنند، ایده اسراییل بزرگ محقق خواهد شد؛ بحث سرزمین فلسطین بحث فقط سرزمین فلسطین نیست، بحث اسلام است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان اظهار کرد: ملت فلسطین به نمایندگی از ملت جهان اسلام با اسراییل می جنگند و دفاع می کنند و همه دنیای اسلام مدیون مردم فلسطین هستند و ما باید این جبهه را تقویت کنیم.

حسینی دیباجی با اشاره با تاریخچه یهود و صهیونیست خاطرنشان کرد: بین صهیونیست با یهود فرق است؛ یهود یک آیین رسمی آسمانی اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسینی دیباجی: راهپیمایی روز قدس قوت قلب ملت مظلوم فلسطین است

حسینی دیباجی: راهپیمایی روز قدس قوت قلب ملت مظلوم فلسطین است