مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 09:072022-04-29سياسي

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است


مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران گفت: دشمن تلاش می کند تا با ایجاد شبهه باورها و اعتقادات ملت ایران را مخدوش کنند.

- ، حمید مردانیان شامگاه پنجشنبه در گردهمایی ایثارگران دستگاه های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان اردبیل اظهار کرد: استعمارگران از 200 سال پیش با ورود به این کشور سعی در غارت منابع این سرزمین داشتند تا بتوانند اهداف پلید خود را در سایه جهل و نادانی عده ای عوام به کرسی بنشانند.

وی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی دست شوم استعمارگران از غارت نفت و معادن این کشور کوتاه شد و بزرگان این کشور همچون سردار شهید سلیمانی اجازه ندادند تا دشمنان قسم خورده انقلاب با هر بهانه ای این کشور را مورد تاخت و تاز اندیشه های پلید خود قرار دهند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور ایثارگران عظمت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی را به عنوان شخصیت بی نظیر تاریخ معاصر ایران یاد کرد و گفت: نبوغی که این سردار توانمند اسلام در ولایت پذیری، تقوا و رشادت در میادین نبرد داشته در تاریخ این کشور بی بدیل است.

مردانیان افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی از همان دوران نوجوانی و جوانی سعی کرد تا روحیه پرهیزگاری و ولایتمداری را در وجود خود پرورش داده و زمینه حرکت های تحولی را فراهم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است

دشمن ایجاد شبهه در باورها را طراحی کرده است