مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-04-29پزشكي

پیکر اهدایی یک معلم پس از سه سال در خاک آرام گرفت


معلم خوزستانی وصیت کرده بود که پیکرش را پس از مرگ برای انجام مقاصد آموزشی به دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا کنند تا آموزش را حتی در زمانی که روحش به آسمان پرکشیده بر روی زمین ادامه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، منصور تنوره، معلم فداکار استان جنوب غربی کشورمان امروز فرزندان زیادی دارد.

فرزندانی که در انسانیت، آزادمردی، فداکاری، علم اندوزی و نوع دوستی به آقا معلم اقتدا می کنند و نگاه آقا معلم که در گستره خاطرات کودکی شان نقش می بندد، پرده ای درخشان از اشکِ دلتنگی لحظه هاشان را مرطوب می سازد.

تنوره به قدری به انجام رسالت معلمی تعهد داشت که می خواست حتی در زمان مرگ نیز آموزش را استمرار بخشد و تنها راه وفاداری بر عهدی که برای تعلیم و تربیت دانش آموزان با خدای خود بسته بود اهدای پیکرش برای مقاصد آموزشی به دانشکده علوم پزشکی بود چرا که باور داشت نجات جان انسان ها در گروی آموزش صحیح و تربیت پزشکانی است که از جزییات آناتومیک کالبد انسان آگاه باشند.

وی می دانست که با اهدای پیکر بی جانش به دانشگاه علوم پزشکی باز هم می تواند معلمی کند و سهم شگرفی در آموزش پزشکان کشورمان داشته باشد.

از این رو چنین تصمیم مهمی را گرفت و وصیت کرد که پیکرش پس از مرگ به دانشگاه علوم پزشکی اهواز اهدا شود تا فرآیند یاددهی را حتی در زمانی که روحش به آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیکر اهدایی یک معلم پس از سه سال در خاک آرام گرفت

پیکر اهدایی یک معلم پس از سه سال در خاک آرام گرفت