مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-04-29سياسي

ایران حمایت از فلسطین و قدس را جزو اولویت های خود می داند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه 8 اردیبهشت) در آستانه روز جهانی قدس در دیدار خلیل الحیه عضو ارشد حماس گفت: - رییس قوه مقننه گفت: جمهوری اسلامی ایران حمایت از فلسطین و قدس را جزو اولویت های خود می داند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (پنجشنبه 8 اردیبهشت) در آستانه روز جهانی قدس در دیدار خلیل الحیه عضو ارشد حماس گفت: دیدار امروز از دو جهت برای ما بسیار ارزشمند است، نخست اینکه شما به عنوان یکی از مجاهدین در میدان مبارزه برای ما عزیز هستید و از جایگاه حقوقی نیز در جنبش مقاومت اسلامی حماس برخوردارید، از سوی دیگر و مهمتر اینکه شما به عنوان بیت شهید شناخته می شوید و در جمهوری اسلامی ایران برای خانواده شهدا ارزش بسیار قائل هستیم.

رییس مجلس با تاکید بر اینکه بعد از لطف خدا و نصرت الهی، خون شهدا ضامن پیروزی است، افزود: بحث فلسطین و قدس در ایران اسلامی ریشه بسیار عمیقی دارد.

ما شخصیت هایی مانند شهید مطهری و روحانیون مبارزی را داشتیم که در دوران استبداد رژیم منحوس پهلوی و سال های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، با وجود هزینه های گران، از فلسطین، ارزش های فلسطین و وظیفه همه مسلمین نسبت به قدس حمایت و در این زمینه سخن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران حمایت از فلسطین و قدس را جزو اولویت های خود می داند

ایران حمایت از فلسطین و قدس را جزو اولویت های خود می داند