مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 07:572022-04-29بين الملل

چرا اسراییل سمبل تروریسم دولتی در جهان است؟


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری العربی جدید در گزارشی ضمن اشاره به اقدامات اخیر نظامیان صهیونیست در هتک حرمت مسجدالاقصی و تشدید خشونت ها علیه مسلمانان فلسطینی در ماه مبارک رمضان، - اساسا جهان باید مفهوم تروریسم را با توجه به نمونه اسراییل بازتعریف کند.

رویکرد جنگ دائمی و همیشگیِ اسراییل، نه تنها علیه فلسطینی ها بلکه علیه کشور های منطقه نظیر سوریه، لبنان و حتی ایران، موجب ناامنی منطقه ای و نقض فاحش حقوق بین الملل می شود.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ پایگاه خبری العربی جدید در گزارشی ضمن اشاره به اقدامات اخیر نظامیان صهیونیست در هتک حرمت مسجدالاقصی و تشدید خشونت ها علیه مسلمانان فلسطینی در ماه مبارک رمضان، به طور خاص به این نکته اشاره می کند که جهان در برهه کنونی باید در مورد تعریف مفهوم تروریسم در رابطه با رژیم صهیونیستی بازنگری کند و به نحو گسترده ای اسراییل را به مثابه سمبل تروریسم دولتی در جهان معرفی کرده و مورد شناسایی قرار دهد.

العربی جدید در این رابطه می نویسد: سال گذشته، رویه های رژیم اسراییل در سرکوب نمازگزاران و زائران مسلمانِ مسجد الاقصی، خشم و مقاومت شدید فلسطینی ها را به دنبال داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا اسراییل سمبل تروریسم دولتی در جهان است؟

چرا اسراییل سمبل تروریسم دولتی در جهان است؟