مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 05:372022-04-29حوادث

3 کشته و 6 زخمی در تصادف 2 خودرو در جاده حمیل به اسلام آبادغرب


مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه از برجای ماندن 3 کشته و 6 زخمی در تصادف 2 خودرو در جاده حمیل به اسلام آبادغرب خبر داد.

- اظهار کرد: در شامگاه پنجشنبه هشتم اردیبهشت ماه سال جاری، حادثه برخورد خودروی 206 صندوقدار با خودروی 207 در جاده حمیل به سمت اسلام آبادغرب، 2 کیلومتر پس از حمیل رخ داد.

وی افزود: گزارش حادثه برخورد 2 خودروی سواری در جاده حمیل به اسلام آبادغرب در تماس تلفنی اورژانس پیش بیمارستانی با مرکز 112 دریافت شد و تیم عملیاتی پایگاه حمیل به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه تصریح کرد: تیم عملیاتی پایگاه حمیل پس از دریافت گزارش برخورد دو خودروی سواری در جاده حمیل به اسلام آبادغرب بلافاصله به محل حادثه اعزام و ارزیابی و کمک های اولیه را انجام دادند.

معتمدی خاطرنشان کرد: در عملیات امداد و نجات جاده ای پایگاه حمیل در تصادف خودروی 206 صندوقدار با 207، یک نفر به بیمارستان امام خمینی در اسلام آبادغرب منتقل شد و پیکر 3 فوتی حادثه تحویل عوامل انتظامی حاضر در محل شدند.

وی با اشاره به جزییات عملیات نجات جاده ای گفت: در این عملیات اورژانس پیش بیمارستانی، پلیس راهور و نیروی انتظامی همکاری کردند، سه فوتی و 6 مصدوم نیز در پی داشت که پنج نفر از مصدومین توسط اورژانس و یک نفر دیگر توسط نیروهای هلال احمر به بیمارستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 کشته و 6 زخمی در تصادف 2 خودرو در جاده حمیل به اسلام آبادغرب

3 کشته و 6 زخمی در تصادف 2 خودرو در جاده حمیل به اسلام آبادغرب