مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اردیبهشت 1401 ساعت 01:122022-04-28سياسي

اسراییل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا استان گلستان و حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در پیام روز جهانی قدس اعلام کردند: روز جهانی قدس همانند بسیاری از دیگر دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی یادگار و میراث گرانبهای حضرت امام خمینی (ره) است که توجه عالم اسلام را به مسئله فلسطین معطوف کرد.

* صحنه های اخیرا یورش وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی قلب هر انسانی را به درد می آورد/  پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود در ادامه این پیام آمده است: صحنه هایی که اخیرا در یورش وحشیانه صهیونیست ها به مسجد الاقصی رقم خورد قلب هر انسانی را به درد می آورد و چهره حیوانی این رژیم منحوس را دوباره نمایان کرد.

این پیام می افزاید: هرچند برخی کشورهای عربی وابسته به مستکبرین عالم با عادی سازی روابط خود با رژیم منحوس صهیونیستی به قدس شریف خیانت می کنند اما امروز به معنای واقعی کلمه مسئله فلسطین، مسئله اصلی و اول جهان اسلام است.

در این پیام تاکید شد: مردم دنیا شک نداشته باشند که پیش بینی رهبری معظم انقلاب در خصوص از بین رفتن رژیم صهیونیستی محقق خواهد شد و پیروزی نهایی با مردم مقاوم و مظلوم فلسطین خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است

اسراییل بیش از هر زمان دیگری به نابودی خود نزدیک شده است