مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 23:022022-04-28ورزشي

مسابقات NPC کاملا غیر قانونی است/شرکت در این رقابت ها موجب تعلیق ورزشکار می شود


رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه مسابقات NPC کاملا غیر قانونی است، گفت: شرکت در این رقابت ها برای ورزشکاران تبعات بسیار بدی مانند تعلیق و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مجمع انتخاباتی هیأت بدنسازی استان زنجان شامگاه پنجشنبه با حضور رییس فدراسیون بدنسازی برگزار شد.

در این انتخابات علی شهبازی با کسب 15 رأی از 29 رأی مأخوذه در دور دوم موفق شد سکان هدایت هیأت بدنسازی و پرورش اندام استان زنجان را به مدت 4 سال به عهده بگیرد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در این جلسه گفت: اصلی ترین دغدغه در ورزش سوء مصرف مواد نیروزاست و سرلوحه کار ما در فدراسیون ورزش پاک است.

عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به اینکه کنترل، بازرسی و ارزیابی باید به صورت جدی تر صورت گیرد و باید کمیته انضباطی بسیار قوی تشکیل شود، گفت: باید آگاه سازی از سنین پایه در ورزشکاران صورت گرفته نهادینه شود، تا شخصیت درستی شکل بگیرد.

وی با اشاره به اولویت های فدراسیون بدنسازی گفت: فدراسیون بر توسعه رشته هایی که تمرکز بر عملکرد عضلانی دارند تاکید دارد و سعی دارد از رشته هایی که به ترکیب عضلانی توجه دارند کمتر بپردازد.

رییس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با اشاره به موفقیت های کسب شده توسط این فدراسیون گفت: سال گذشته مچ اندازی بانوان در آسیا سوم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسابقات NPC کاملا غیر قانونی است/شرکت در این رقابت ها موجب تعلیق ورزشکار می شود

مسابقات NPC کاملا غیر قانونی است/شرکت در این رقابت ها موجب تعلیق ورزشکار می شود