مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 22:472022-04-28اقتصادي

کارگران جهادگران سنگر اقتصاد هستند


شهرضا_ رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرضا گفت: جامعه کارگری به عنوان موتور محرکه و بازوان پر توان هر جامعه ای همواره ایفا کننده نقشی اساسی در رشد، - تعالی و شکوفایی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا عنوان تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی نام گذاری کردند با همتی بلند گامی مفید در بحث تولید و اشتغال برداشته شود.

رییس اداره کار شهرستان شهرضا تصریح کرد: شهرستان شهرضا دارای 68 کارگر شهید است که این نشان از تلاش بسیار کارگران در عرصه های مختلف اقتصادی بوده است.

وی با توجه به رسالت اداره تعاون، کار و رفاه شهرستان شهرضا، گفت: در حوزه روابط کار در سال 1400 تعداد 650 شکایت کارگری رسیدگی شده و کاهش ده درصدی شکایات نسبت به سال های مشابه داشته ایم همچنین مدت زمان رسیدگی از 24 روز به 14 روز در سال گذشته رسیده است .

اسکندری بیان کرد: در حوزه بازرسی کار بیش از هزار و 700 بازرسی در جهت حمایت از جامعه کارگری و نظارت بر حسن اجرای قانون کار صورت گرفته است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات جهت حمایت از این قشر زحمتکش، افزود: در حوزه اشتغال با پرداخت مبلغ یکصد و 93 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای آسیب دیده از کرونا با اشتغالزایی دو هزار و 32 نفر و همچنین با پرداخت 12 میلیارد ریال با اشتغالزایی 113 نفر در حوزه مشاغل خانگی حمایت صورت گرفته.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران جهادگران سنگر اقتصاد هستند

کارگران جهادگران سنگر اقتصاد هستند