مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 22:022022-04-28سياسي

فرماندار ری: شوراها باید فساد ستیز و عدالت طلب باشند


فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه وضعیت ساخت وسازهای غیرمجاز نامناسب است، گفت: شوراها باید فساد ستیزی را در برنامه خود داشته باشند و عدالت را برای همه برقرار کرده و از کنار ناهنجاری ها به سادگی عبور نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی، همایش آموزشی و توجیهی شوراهای اسلامی شهرستان ری، عصر امروز با حضور حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری، قاسمی زاده رییس دادگستری، نوفرستی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ری، بخشداران، شهرداران و کلیه اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای تابعه در محل مجموعه فاطمه الزهرا(س) شهرری برگزار شد.

شهرری لنگرگاه عقیدتی، امنیتی و اخلاقی تهران است حمید زمانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار کرد: باید فساد ستیزی و اعتقاد به مردم داشتن طبق قاعده در برنامه شوراها باشد و عدالت را برای همه برقرار کرد و از کنار ناهنجاری ها به سادگی عبور نکرد.

وی با اشاره به اینکه مردم از عملکرد شوراها و بود و نبود آنها گلایه مند هستند، در ادامه افزود: وضعیت ساخت وسازهای غیرمجاز نامناسب است و باید به سمتی پیش رود که ادارات سالم کار کنند و هرگونه تخلفی که گزارش نشود مسؤول حراست آن اداره و فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار ری: شوراها باید فساد ستیز و عدالت طلب باشند

فرماندار ری: شوراها باید فساد ستیز و عدالت طلب باشند