مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 21:022022-04-28ورزشي

ایجاد زیرساخت های اربعین از اولویت های مهم استان ایلام است


استاندار ایلام با اشاره به تردد چهار میلیون نفر از مرز مهران در سال،گفت: ایجاد زیرساخت های اربعین از اولویت های مهم استان ایلام است.

- ، حسن بهرام نیا در ادامه سفرهای شهرستانی عصر روز پنجشنبه به مهران سفر کرد و پس از حضور در برنامه های مختلف چون بازدید از زیرساخت های بازارچه چنگوله، زیرساخت های پایانه مرزی مهران، پارکینگ برکت، استادیوم ورزشی مهران، سامانه گرمسیری و … در نشست شورای اداری شهرستان حضور یافت.

استاندار ایلام در آغاز این نشست ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از آحاد مختلف مردم استان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی علیه رژیم غاصب صهیونیستی در دفاع از ملت مظلوم فلسطین دعوت کرد و گفت: روز قدس روز اتحاد و همبستگی همه ی آحاد جهان است و این روز صرفاً مربوط به مسلمانان نیست بلکه مربوط به همه ی آزادی خواهان جهان است تا همه با هم تنفر و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسراییل در روز جمعه به منصه ظهور گذارند.

وی در ادامه با اشاره به سفرهای شهرستانی گفت: برنامه های ما در سفرهای شهرستانی این است که ابتدا از پروژه های نیمه کاره و یا در حال اتمام بازدید کنیم و پس از بازدید از زیرساخت ها و مشکلات احصا شده، در نهایت در جلسه شورای اداری مدیران مرتبط در ارتباط با پروژه ها گزارش می دهند و در نهایت مصوباتی را در این جلسه به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد زیرساخت های اربعین از اولویت های مهم استان ایلام است

ایجاد زیرساخت های اربعین از اولویت های مهم استان ایلام است