مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 19:522022-04-28سياسي

55 درصد بیکاران فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند


  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، حسین فتحی امروز در دیدار نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان آذربایجان شرقی، کمبود مهارت آموزشی، فرسودگی ماشین آلات و تکنولوژی، رفتار ناصحیح تعدادی از مدیران میانی و عدم ارتباط با بدنه کارگری، عدم مدیریت بحران در هنگام اعتراضات و عدم نظارت بر عملکرد پیمانکاران را از جمله مشکلات حوزه کار و کارگری استان ذکر کرد.

  وی با اشاره به اینکه 55 درصد بیکاران استان را فارغ التحصیلان دانشگاهی تشکیل می دهد، افزود: در سال گذشته 73 میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات به مشاغل خانگی با رویکرد مشاغل نوین، فناورانه و دانش بنیان پرداخت شده است.

  کریم صادق زاده، دبیر خانه کارگر آذربایجان شرقی هم با اشاره به اینکه 175 هزار نفر عضو خانه کارگر استان هستند، گفت: سال گذشته برای 127 هزار نفر در 67 رشته آموزش رایگان ارائه شده است.

  وی بر تقویت تشکل های کارگری، چیده شدن قراردادهای موقت و سفیدامضا در کارگاه های کوچک، رونق بازار کار دائم برای کارگران ساختمانی و سامان دهی مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی تاکید کرد.

تعدادی از نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایی استان هم در این جلسه به بیان دیدگاه های خود درخصوص مسائل و مشکلات جامعه کارگری پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 درصد بیکاران فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند

55 درصد بیکاران فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند