مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:172022-04-28پزشكي

تزریق دز چهارم واکسن به گروه های پرخطر


دکتر زالی به شهروندان تهرانی توصیه کرد با توجه به گذشت چهار تا 6 ماه از دریافت دز دوم واکسن و تنزل سطح آنتی بادی در بدنشان حتما برای دریافت دز سوم اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درخصوص تزریق دز چهارم واکسن تاکید کرد: تزریق دز چهارم واکسن کووید 19 فعلا برای بیماران خاص و سالمندان بالای 80 سال و گروه های ارایه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی که 6 ماه از تزریق دز سوم آن ها گذشته انجام می شود.

دکتر علیرضا زالی در گفت و گویی با بیان اینکه تعداد بستریان بیماری کرونا در طول چهار هفته اخیر به پایین ترین میزان رسیده است، بر ضرورت دریافت دز سوم واکسن کرونا و تکمیل فرایند واکسیناسیون شهروندان تاکید کرد.

وی همچنین اظهارکرد: شرایط تهران در حوزه امیکرون نسبتا باثبات است و تعداد بستریان در طول چهار هفته اخیر به پایین ترین میزان رسیده و مرگ و میر کاهش یافته است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به این که واکسیناسیون کووید19 در تهران درحال رسیدن به 26 میلیون نفر است، خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 10 میلیون و 900 هزار نفر دز اول، 9 میلیون و 800 هزار نفر دز دوم و پنج میلیون 250 هزار نفر نیز دز سوم واکسن را تزریق کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق دز چهارم واکسن به گروه های پرخطر

تزریق دز چهارم واکسن به گروه های پرخطر