مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 18:022022-04-28ورزشي

مشکلات شهر مجن رصد و موارد اولویت دار رفع می شود


استاندار سمنان بابیان اینکه مجن در حوزه های راه، آب، فاضلاب، برق، مسکن، ورزش با مشکلاتی مواجه است، گفت: این چالش ها رصد و موارد اولویت دار رفع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی غروب پنج شنبه در ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره با اهالی شهر مجن از توابع شهرستان شاهرود به میزبانی امامزاده ابراهیم (ع) این شهر، ضمن بیان اینکه مردم ولی نعتمان هستند و باید همواره مورد تکریم واقع شوند، ابراز داشت: بهترین نوع تکریم از مردمی که در همه حال صف مقدم صحنه های مختلف حضور داشتند رفع دغدغه ها و نیازمندی های آن ها است.

وی بابیان اینکه مجن در حوزه های راه، آب، فاضلاب، برق، مسکن، ورزش با مشکلاتی مواجه است، افزود: از مسئولان حوزه های ذی ربط انتظار می رود برای حل این چالش ها پیش قدم شده و همان طور که گفته شده تکریم مردم را با پاسخگویی مناسب به نیازهایشان عملیاتی کنند.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه موارد و مشکلات موجود احصاء شده با حضور مدیران کل مرتبط استان بررسی و در راستای رفع این مشکلات تلاش خواهد شد، ابراز داشت: موارد اولویت دار طی زمان بندی تعیین شده تا دستیابی به نتیجه مطلوب پیگیری می شود.

هاشمی با دعوت از همه احاد جامعه برای راهپمایی ی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن تاکید بر اینکه برای حمایت از محور مقاومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات شهر مجن رصد و موارد اولویت دار رفع می شود

مشکلات شهر مجن رصد و موارد اولویت دار رفع می شود