مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:572022-04-28سياسي

ضرورت حل مشکل آب شرب روستاهای انزل توسط دستگاه های حوزه آب آذربایجان غربی


مشکل آب شرب که موجب ناراحتی اهالی بخش انزل و به ویژه روستای گورچین قلعه شده است، باید با برنامه ریزی مناسب و در یک زمان بندی مشخص رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان در یازدهمین سفر شهرستانی و در سفر به بخش انزل در جمع مردم روستای گورچین قلعه ارومیه اظهار داشت: تامین آب شرب بهداشتی، دغدغه مردم این بخش است که ما نیز این مسأله را در شورای برنامه ریزی شهرستان ارومیه به جد پیگیر خواهیم بود.

وی در ادامه با تاکید بر حل مشکل آبیاری و تامین آب مورد نیاز بخش کشاورزی منطقه انزل، یادآور شد: خشکسالی های اخیر و کاهش آب منجر شده تا اهالی روستا به شهر مهاجرت کنند که این روند می تواند با تامین آب کشاورزی و رونق این بخش، اصلاح شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با اشاره به وجود قنات های زیاد در منطقه و ضرورت احیای آنها، افزود: احیای قنوات بخش انزل نیز باید در دستور کار مدیران جهاد کشاورزی قرار گیرد.

معتمدیان با اشاره به ظرفیت های گردشگری بخش انزل نیز گفت: با وجود مشکل کم آبی دریاچه ارومیه، امیدواریم با تخصیص تسهیلات ارزان قیمت و حمایت از طرح های گردشگری و بوم گردی،  گردشگری در روستاهای بخش انزل رونق گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حل مشکل آب شرب روستاهای انزل توسط دستگاه های حوزه آب آذربایجان غربی

ضرورت حل مشکل آب شرب روستاهای انزل توسط دستگاه های حوزه آب آذربایجان غربی