مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 17:522022-04-28بين الملل

درخواست امیرعبداللهیان از جامعه جهانی برای کمک به حل مشکلات مردم افغانستان


وزیر امور خارجه در گفتگوی تلفنی با دبیرکل سازمان همکاری اسلامی خواستار توجه بیش از پیش کشورهای اسلامی و همچنین جامعه جهانی برای کمک به حل و فصل مسائل و مشکلات مردم افغانستان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امروز (پنجشنبه) در تماس تلفنی با حسین ابراهیم طه دبیرکل سازمان همکاری اسلامی در خصوص آخرین تحولات جهان اسلام از جمله فلسطین، یمن و افغانستان گفتگو و تبادل نظر کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفتگو از مواضع دبیرکل در قبال موضوع فلسطین و تلاش های این سازمان در استقرار صلح و امنیت در عرصه منطقه و جهان اسلام تقدیر کرد.

  رییس دستگاه دیپلماسی کشورمان ضمن حمایت از نشست سفرای سازمان همکاری اسلامی با تمرکز بر موضوع فلسطین، از برگزاری نشستی برای رایزنی در سطح وزرای امور خارجه کشورهای اسلامی در خصوص آخرین تحولات در فلسطین و بررسی جنایات رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی استقبال کرد.

امیرعبدللهیان همچنین از برقراری و تداوم آتش بس در یمن حمایت و  بر رفع کامل محاصره انسانی تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین کشتار و جنایات تروریستی اخیر در افغانستان را محکوم کرد و خواستار توجه بیش از پیش کشورهای اسلامی و همچنین جامعه جهانی برای کمک به حل و فصل مسائل و مشکلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امیرعبداللهیان از جامعه جهانی برای کمک به حل مشکلات مردم افغانستان

درخواست امیرعبداللهیان از جامعه جهانی برای کمک به حل مشکلات مردم افغانستان