مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 16:372022-04-28اقتصادي

شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در 2 سال آینده تکمیل می شود


معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا گفت: طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در استان اردبیل در 2 سال آینده تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد جوانبخت عصر امروز در نشست تخصصی بررسی آخرین وضعیت منابع آب و خاک استان اردبیل اظهار کرد: تکمیل پروژه های مرزی همچنان جزو اولویت های اصلی وزارت نیرو بوده و برای تکمیل این پروژه ها برنامه ریزی لازم به عمل آمده است و در این راستا طرح شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در استان اردبیل طبق برنامه ریزی های وزارت نیرو در 2 سال آینده تکمیل می شود.

وی با تاکید بر ظرفیت های بودجه بخش آب برای تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام، افزود: هم اکنون بالغ بر هزار هزار میلیارد تومان طرح های نیمه تمام در بخش آب وزارت نیرو وجود دارد که بودجه موجود تکمیل و بهره برداری از این طرح ها را دشوار کرده است.

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا با بیان این که تکمیل پروژه های اولویت دار جزو سیاست های اصلی وزارت نیرو در طول امسال خواهد بود، ادامه داد: ما بخش قابل توجهی از این طرح ها را طبق برنامه ریزی امسال و سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهیم رساند.

آب رسانی به 10 هزار روستا در قالب جهاد آب رسانی جوانبخت همچنین آب رسانی به 10 هزار روستا در قالب جهاد آب رسانی را یادآور شد و بیان کرد: وزارت نیرو در همین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در 2 سال آینده تکمیل می شود

شبکه آبیاری و زهکشی خداآفرین در 2 سال آینده تکمیل می شود