مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:472022-04-28اجتماعي

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مشگین شهر


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بارش شدید باران در مشگین شهر منجر به جاری شدن سیلاب در سطح شهر و برخی روستاهای پایین دست این شهرستان شده و خساراتی به تاسیسات زیربنایی، مبلمان شهری، جاده های عشایری، روستایی و بین شهری و نیز مزارع و باغات این شهرستان وارد کرد.

وی افزود: تعدادی از ابنیه فنی و پل ها در این سیلاب تخریب شدند و همچنین ده ها واحد مسکونی و تجاری دچار آبگرفتگی شدید شده است.

فرماندار مشگین شهر در خصوص میزان خسارت های این سیلاب بیان کرد: میزان خسارت واردشده توسط سیلاب در حال بررسی بوده و تلاش می شود میزان دقیق این خسارت سریعا اعلام گردد.

بارش بیش از 60 میلی متر باران طی یک ساعت ارسلان فرجی، مدیر امور منابع آبی مشگین شهر نیز اظهار کرد: بارش باران در مشگین شهر یک ساعت به طول انجامید که در برخی محلات شهر خسارت قابل توجهی به اهالی وارد کرده است.

وی ادامه داد: نیمه شب گذشته در کمتر از یک ساعت بیش از 60 میلی متر باران در مشگین شهر بارید و در برخی از ساختمان ها، لوازم برقی خسارت قابل توجهی دیدند و مغازه داران نیز نتوانستند از ورود آب به داخل مغازه ها جلوگیری کنند.

مدیر امور منابع آبی مشگین شهر گفت: در اولین ساعات بارش باران، ستاد بحران شهرستان به حالت آماده باش درآمد و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مشگین شهر

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در مشگین شهر