مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-28سياسي

مقابله رسانه ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه های اسلامی است


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: مقابله رسانه ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه های اسلامی است که متاسفانه محقق نشده اما باز هم می توان با یک همگرایی رسانه ای پیام مشترک و روشنی به مردم دنیا از ظلم رژیم صهیونیستی مخابره کرد.

- حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به راهپیمایی یوم الله روز قدس اظهار داشت: ملت ایران همراه با دیگر مردم آزاده و عدالت طلب دنیا آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به خیابان ها می آیند تا یکبار دیگر حمایت خود را از مردم قهرمان فلسطین اشغالی اعلام دارند.

وی افزود: راهپیمایی و حمایت مردم ایران در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نخست منطق دینی و مذهبی داشته چرا که صهیونیسم هرجا نفوذ یافته فساد و تباهی ایجاد کرده است و دلیل دوم هم در طول 70 الی 80 سالی که صهیونیست ها بخش هایی از فلسطین را غصب کرده اند مانع اصلی رشد کشورهای اسلامی و هدررفت امکانات مسلمانان بوده اند و باید این مانع اصلی را از میان برداشت.

ترقی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در طول حیات خود از هیچ تلاشی برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده و خسارت های انسانی و اقتصادی به ایران وارد کرده و مردم ایران به خوبی می دانند که همه سرنخ های تحریم به رژیم صهیونیستی برم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله رسانه ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه های اسلامی است

مقابله رسانه ای با رژیم صهیونیستی نیازمند انسجام بین رسانه های اسلامی است