مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:322022-04-28اجتماعي

ثبت 270 هزار سرعت غیر مجاز درجاده های مازندران


رییس اداره مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار داشت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه های ثبت تخلفات سرعت ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، محسن هاشمی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 30 میلیون تردد در سامانه های ثبت تخلف سرعت استان مازندران ثبت گردید که از این میان بیش از 271 هزار تردد با سرعت غیرمجاز صورت گرفته است به عبارتی کمتر از 1 درصد ترددها با سرعت غیرمجاز بوده است که با همکاری پلیس راهور ناجا اعمال قانون و جریمه شده اند.

وی تصریح کرد: بر اساس اطلاعات به دست آمده از این سامانه ها بیشترین تخلفات سرعت در محور های رامسر چابکسر و برگشت، محور بابل-هادی شهر- بابلسر و برگشت ، آزادراه چالوس مرزن اباد و برگشت ، محور بابل-گتاب-گلوگاه و کمربندی تنکابن ثبت گردید.

هاشمی خاطر نشان ساخت: مطالعات ترافیکی و بررسی تصادفات در استان نشان داده یکی از اصلی ترین علل تصادفات فوتی و جرحی درمازندران سرعت بالا و غیر مجاز وسائل نقلیه است.

وی ادامه داد: با توجه به تراکم جمعیتی در استان و گذر محورهای بین شهری از مناطق روستایی و کشاورزی ،تداخل جریان تردد وسائل نقلیه با ماشین آلات کشاورزی و عبور عرضی عابرین پیاده هم مزید بر علت شده که سرعت بالا و غیر مجاز وسائل نقلیه تبعات ناگواری بیشتر و شدید تری را سبب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت 270 هزار سرعت غیر مجاز درجاده های مازندران

ثبت 270 هزار سرعت غیر مجاز درجاده های مازندران