مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:172022-04-28سياسي

شهروندان قمی در هنگام پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران سایبری باشند


شهروندانی که قصد دارند فطریه خود را در بستر فضای مجازی پرداخت کنید باید نسبت به اصالت سایت اینترنتی اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به پرداخت وجه کنند.

- ، سرهنگ علی موالی بعداز ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر و پایان ماه مبارک رمضان، شاهد تبلیغات گسترده در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در خصوص کمک به نیازمندان یا آزادی سازی زندانیان، پرداخت فطریه، پرداخت کفاره روزه هستیم که ضرورت دارد شهروندان نسبت به این پیام ها هوشیار باشند چرا که ممکن است این تبلیغات و آگهی ها از سوی کلاهبرداران صورت گرفته باشد.

وی با بیان اینکه شهروندان در زمان پرداخت فطریه خود از طریق فضای مجازی باید احتیاط کنند تا در دام مجرمین سایبری و کلاهبرداران این عرصه نیفتند افزود: از شهروندان قمی تقاضا می شود برای پرداخت فطریه از به حساب های نامعلوم و شخصی خودداری کنند.

رییس پلیس فتای استان قم ادامه داد: در صورتی که شهروندان قصد آن را دارند که فطریه و کفاره روزه خود را در بستر فضای مجازی پرداخت کنید باید نسبت به اصالت سایت اینترنتی اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به پرداخت وجه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهروندان قمی در هنگام پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران سایبری باشند

شهروندان قمی در هنگام پرداخت فطریه مراقب کلاهبرداران سایبری باشند