مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:122022-04-28اجتماعي

تصویب 2 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس آستارا


به گفته فرماندار شهرستان آستارا، در جریان سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا دومیلیارد تومان برای تجهیز مدارس مصوب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان در محل آموزش و پرورش اظهار کرد: در جریان سفر وزیر آموزش و پرورش به شهرستان آستارا دومیلیارد تومان برای تجهیز مدارس مصوب شد که امیدواریم نسبت به تخصیص آن اقدام شود.

  عنایت رضایی پور با اشاره به اینکه در آستانه هفته معلم قرار داریم و جامعه باید این روز را درک کند، گفت: سازمان های مردم نهاد، بسیج فرهنگیان و دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی و دیگر نهادهای فرهنگی برنامه های پیشنهادی خود را جهت جمع بندی به دبیرخانه ستاد گرامی داشت هفته معلم ارسال کنند.

  نماینده عالی در دولت شهرستان آستارا با بیان اینکه درخصوص تزویق واکسن کرونا به دانش آموزان باید مدرسه به مدرسه عمل کنیم، افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان طبق زمان بندی اعلام شده از سوی آموزش و پرورش جهت تزریق واکسن به دانش آموزان از شنبه در مدارس حضور داشته باشند.

  رضایی پور با اشاره به ضوابط و قوانین اردوهای برون شهرستانی بیان کرد: اگر قرار است اردوهای برون شهرستانی در سطح مدارس برگزار شود باید مراقبت های ویژه دراین خصوص از سوی مدیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب 2 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس آستارا

تصویب 2 میلیارد تومان برای تجهیز مدارس آستارا