مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 15:072022-04-28بين الملل

سرشماری اتباع خارجی در دستور کار جدی ایران است


برخی اتباع خارجی با ویزا به ایران آمده اند که ممکن است ویزای آنها باطل شده باشد، بنابراین سرشماری آن ها در دستور کار جدی ماست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، وزیر کشور گفت: بعد از فجایعی که رژیم آمریکا در افغانستان ایجاد کرد و مشکلاتی که برای مردم افغانستان پیش آمد و حکومت جدیدی در این کشور ایجاد شد، شاهد سرازیر شدن حجم وسیعی از مردم افغانستان به سمت مرزها بودیم چون جمهوری اسلامی را نقطه امنی می دانستند.

به گفته وحیدی خواهش ایران از عزیزان افغانستانی این بود که به داخل ایران نیایند و در داخل مرزهای افغانستان ساماندهی شوند، ولی گروه های زیادی از آنان داخل کشور شدند و ما به لحاظ مسائل انسانی صلاح نبود که برخوردهای تندی بکنیم.

بیست سال پیش ایالات متحده امریکا و متحدانش به عنوان مبارزه با تروریسم به افغانستان حمله نظامی کردند که باعث سقوط حکومت طالبان شد و بسیاری از مردم افغانستان در پی این حمله نظامی آواره شدند و به کشورهای همسایه گریختند.

وی با بیان اینکه مسئله بزرگ ما شناسایی این عزیزان مهاجر است است، چون جمهوری اسلامی برنامه هایی در حوزه اقتصادی دارد و عدم شناسایی آنان هم برای ما و هم برای آنان درد سر درست می کند، گفت در برخی استان ها سهمیه آرد داریم که با ظرفیت های شناخته شده آن استان متناسب است و با عدم شناسایی مهاجرین این توزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرشماری اتباع خارجی در دستور کار جدی ایران است

سرشماری اتباع خارجی در دستور کار جدی ایران است