مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-28اقتصادي

بستر سرمایه گذاری هندی ها در قم تسهیل می شود


استاندار قم در دیدار سرمایه گذاران هندی با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تسهیل روند جذب سرمایه گذاری های خارجی در قم گفت: این موضوع جز اولویت های مهم برای رونق و شکوفایی اقتصاد استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی استاندار قم روز پنجشنبه در دیدار با سرمایه گذارانی از کشور هند در سالن جلسات استانداری قم، با تاکید بر رفع مشکلات سرمایه گذاری خارجی در قم ابراز داشت: مسوولان استانی باید موانع و معضلات سرمایه گذاری در این استان را برطرف کنند.

استاندار قم با تاکید دوباره بر حمایت مجموعه مدیریت استان از سرمایه گذاری خارجی و سهولت بیشتر سرمایه گذاری خارجی در برخی استانهای دیگر، گفت: تکلیف پنجره واحد سرمایه گذاری در سطح استان باید در اسرع وقت مشخص شود تا بسیاری از روند طولانی سرمایه گذاری برطرف شود.

شاهچراغی اظهار داشت: در زمینه دشواری سرمایه گذاری در قم ایراد به مدیران استانی وارد است و طولانی بودن روند اداری و پیچیدگی های آن قابل قبول نیست.

استاندار قم تصریح کرد: برای رونق سرمایه گذاری خارجی در قم باید مدت اقامت یک ساله اتباع سرمایه گذار در این استان هم مانند برخی استان های دیگر مانند مشهد حداقل سه ساله شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستر سرمایه گذاری هندی ها در قم تسهیل می شود

بستر سرمایه گذاری هندی ها در قم تسهیل می شود