مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-28سياسي

سند آمایش البرز با نظر نخبگان بازنگری شود


باید نیازهای استان، مطالبات و دغدغه های مردم، رویکرد نخبگان و نظرات مدیران بار دیگر در بازنگری سند آمایش استان مد نظر قرار گیرد.

- ، مجتبی عبداللهی ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه رییس سازمان مدیریت برنامه ریزی استان البرز که با حضور معاون مجلس، حقوقی و امور استان های سازمان برنامه و بودجه صورت گرفت، ضمن گرامیداشت روز قدس و دعوت از مردم شریف استان برای حضور در راهپیمایی، گفت: خانم زهرا عربشاهی در حدود 5 سال ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، فردی بسیار لایق، حرفه ای، توانمند و مسلط ظاهر شدند.

وی افزود: پایه اعتبارات و بودجه استان از ابتدای تأسیس آن متناسب با تراکم جمعیت و نیازهای البرز نبوده از این رو انتظار می رود که اکنون دولت محترم سیزدهم عنایت ویژه ای در این راستا داشته باشد.

عبداللهی ادامه داد: اکنون که قرعه خدمت و خدمتگزاری به نام آقای عبدالرضا کریم پور افتاده و با توجه به حساسیت ها و وسواس هایی که در انتخاب وی داشتیم، انتظار می رود که با توانی مضاعف در جهت جبران کمبودهای اعتباری و زیرساختی البرز تلاش کند.

وی گفت: با تلاش ها و پیگیری هایی که صورت گرفت، توفیق یافتیم بودجه استان را برای سال 1401 حدود 21 درصد افزایش دهیم و در این راستا سرآمد سایر استان های کشور باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند آمایش البرز با نظر نخبگان بازنگری شود

سند آمایش البرز با نظر نخبگان بازنگری شود