مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:272022-04-28سياسي

همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار می شود


معاون گردشگری تهران از برگزاری دومین رویداد بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری با همکاری باشگاه غذا و خوراک شناسی کمیسیون ملی یونسکو ایران در 17 اردیبهشت ماه در برج میلاد تهران خبر داد.

- ، علی رفیعی روز پنج شنبه 8 اردیبهشت 1401 با اعلام این خبر افزود: این همایش با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری خوراک و نقش پرنگ بانوان در توسعه این صنعت است.

معاون گردشگری استان تهران عنوان کرد: یکی از اهداف این همایش معرفی بانوان کارآفرین و خلاق در بخش غذا به صنعت گردشگری است.

وی افزود: تنوع خوراک، طعم، سبک های میزبانی، آیین های غذایی و معماری آشپزخانه ایرانی ظرفیت بسیار بالایی را در کنار صنایع غذایی برای توسعه گردشگری خوراک در استان تهران است.

دنیا اخگری دبیر همایش صنعت غذا و گردشگری و رییس گروه بانوان باشگاه غذا و خوراک شناسی کمیسیون ملی یونسکو ایران گفت: حمایت و پشتیبانی از بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، نمایش زبان قالب ایران در آن سوی مرزها از طریق آشپزی سنتی و معرفی فعالیت بانوان این حوزه، تشکیل کارگروه ، های تخصصی در حوزه آشپزی، خدمات غذا و گردشگری، توسعه برندسازی صنعت غذا و گردشگری، آشنایی هرچه بیشتر مردم با نوع فعالیت بانوان سرآشپز و کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، رشد صنعت غذا و گردشگری همزمان با توسعه فرهنگ کشور و تلفیق بهینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار می شود

همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری برگزار می شود