مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:072022-04-28سياسي

امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در تنگستان تقویت شود


انتظار می رود که امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در تنگستان تقویت شود.

- ، احمد لطفی ظهر پنجشنبه در نشست تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی شهرستان اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم رفاه عمومی است.

وی بیان کرد: یکی از ویژگی های که نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران دارد این است که در کنار راهبردهای ارزش های اسلامی رأفت اسلامی دارد.

فرماندار تنگستان افزود: نیروی انتظامی در بخش های متفاوت نگاهش مدد کاری اجتماعی، روان شناسی اسلامی بر مبنای اصول مبانی اسلام است.

وی یاد آور شد: امروز آرامشی در تنگستان بر اساس آمار و گزارشات وجود دارد و یکی از شهرستان های خوب به لحاظ شاخص های امنیتی از شهرستان های امن استان به شمار می آید.

لطفی خاطرنشان کرد: بر اساس تحلیل هایی که وجود دارد تنگستان از لحاظ جرایم خشن آمار و شاخص خیلی خوب دارد ولی در حوزه جرایم کوچک تر و خرد شهرستان به خاطر جغرافیایی که دارد و همجواری با چند شهرستان استان نیاز است از لحاظ زیر ساختی و ساختار انسانی و سخت افزاری در حوزه انتظامی تقویت شود.

فرماندار تنگستان بیان کرد: در حوزه بخش ساحلی دلوار به خاطر قرابتی که با مرکز استان دارد بخش گورکات جمعیت مختلطی با روش و فرهنگ های متفاوت شهری و روستایی در آن منطقه حضور دارند 50 درصد جرایم خرد متعلق به این حوزه است و باید کلانتری در ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در تنگستان تقویت شود

امکانات و تجهیزات نیروی انتظامی در تنگستان تقویت شود