مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 14:022022-04-28بين الملل

اختلاف امارات و اردن بر سر مسجدالاقصی


طبق گزارش یک روزنامه لبنانی، اردن با خواسته امارات در خصوص اجازه به غیر مسلمانان برای ادای شعائر دینی در مسجدالاقصی مخالفت کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، گزارش های رسانه ای حاکی از آن است که اردن و امارات عربی متحده در نشست سه جانبه اخیر در قاهره به همراه مصر درباره چگونگی مدیریت مسجد الاقصی به اختلاف برخورده اند.

روزنامه الاخبار ، امروز (پنجشنبه)، در گزارشی به این مسئله پرداخت و خبر داد که تنها چند روز پس از برگزاری نشست سه جانبه میان مصر، اردن و امارات در قاهره، عبدالله دوم شاه اردن، محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین را برای بحث و تبادل نظر درباره وضعیت سیاسی و امنیتی کرانه باختری و قدس اشغالی فراخوانده است.

این روزنامه لبنانی در ادامه اضافه کرد که پیش بینی می شود محمود عباس، امروز وارد پایتخت اردن شود و با عبدالله دوم دیدار کند.

طبق این گزارش، این دیدار در حالی صورت خواهد گرفت که قرار است پس از عید فطر، مقامات صهیونیست و شماری از مقامات اردن با یکدیگر دیدار کنند و وضعیت امنیتی مسجد الاقصی و چگونگی جلوگیری از درگیری در آن را مورد بحث و بررسی قرار دهند.

منابع فلسطینی در این خصوص به الاخبار خبر دادند که شاه اردن در جریان نشست سه جانبه اخیر با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر و محمد بن زاید ول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف امارات و اردن بر سر مسجدالاقصی

اختلاف امارات و اردن بر سر مسجدالاقصی