مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-28سياسي

دعوت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس


جمعیت جوانان انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از عموم مردم خداجوی ایران اسلامی برای حضور و شرکت در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت به عمل آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی طی بیانیه ای از عموم مردم خداجوی ایران اسلامی برای حضور و شرکت در راهپیمایی یوم الله روز قدس دعوت به عمل آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس متن این بیانیه به شرح زیر است: یادتان باشد بی گناهان خدایی دارند با ورود به قرن جدید هنوز شاهد آنیم مردم مظلوم جهان با تحولات بزرگی بر سر استعمار ستیزی برخی زورگویان جهان و بدخواهان عدالتخواهی در بسیاری از کشورها دسته پنجه نرم میکنند.

ماه مبارک رمضان فرصتی بود تا چه حکام خارجی و  چه برخی دولتمردان و مسئولان اجرایی در داخل هم به خود آیند که تنها راه نجات و رستگاری در تامین امنیت و آرامش مردم و رفاه ملی و خدمت بی منت به مردم است.

استکبار جهانی سال هاست در مسئله فلسطین با زدو بندهای کثیف و خباثت گونه خود جان هزاران مرد و زن و بچه  بی گناه را دستاویز خودخواهی های خود قرار دادند و غافل از آنکه علیرغم ادعای خداپرستی گویا یادشان رفته بی گناهان خدایی دارند.

روز قدس شریف که به ندای خمینی کبیر نامگذاری شده تنها برای آزادسازی فلسطین و بیت المقدس طراحی نشده بلکه هشداری است به همه کسانی بر خلاف مصالح مسلمین رفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

دعوت جمعیت جوانان انقلاب اسلامی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس