مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:272022-04-28اقتصادي

10 هزار نفر در خلخال تحت پوشش کمیته امداد هستند


مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: در حال حاضر 2 هزار و 700 خانوار شامل بیش از 10 هزار نفر تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد خلخال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مظلومی ظهر پنجشنبه در نشست با معاونان کمیته امداد خلخال با هدف جمع آوری زکات فطریه در این شهرستان اظهار کرد: سال گذشته بیش از 18 میلیارد ریال کمک مالی نقدی از سوی حامیان به حساب ایتام و محسنین این منطقه واریز شد.

وی تصریح کرد: 337 نفر ایتام و محسنین خلخال تحت حمایت یک هزار و 233 نفر از حامیان قرار دارند که از این تعداد 250 نفر حامی بومی ساکن این شهرستان و 983 نفر نیز حامی غیربومی خارج از خلخال هستند.

مدیر کمیته امداد شهرستان خلخال گفت: از مجموع 337 نفر فرزندان تحت حمایت این شهرستان، 94 نفر یتیم و 246 نفر نیز محسنین هستند.

مظلومی افزود: در حال حاضر 2 هزار و 700 خانوار شامل بیش از 10 هزار نفر تحت پوشش نهاد حمایتی کمیته امداد خلخال هستند که از انواع حمایت های این نهاد از جمله پرداخت مستمری ماهانه، هزینه های درمانی، مسکن محرومان، کمک های موردی، مصرف رایگان انرژی، کمک هزینه تحصیلی مدرسه و دانشگاه، تسهیلات خود اشتغالی، کارفرمایی و سایر حمایت های این نهاد بهره می برند.

وی به در حال ساخت بودن 58 واحد مسکونی محرومان در خلخال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: 42 واحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر در خلخال تحت پوشش کمیته امداد هستند

10 هزار نفر در خلخال تحت پوشش کمیته امداد هستند