مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-28اقتصادي

صنعت آبزی پروری در اردبیل متحول می شود/تأمین خوراک واحدهای پرورش ماهی در اردبیل


سرپرست اداره کل شیلات استان اردبیل گفت: صنعت آبزی پروری و شیلات در استان اردبیل نیاز به تحول جدی دارد که سعی خواهیم کرد در دوره مدیریتی جدید این تحول را ایجاد کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبر تقویت جبهه تولید کشور و سیاست های سازمان شیلات برنامه ریزی ها و هدف گذاری ها را برای بهره برداری از ظرفیت ها و پتانسیل های استان در بخش شیلات و تولید آبزیان به کار گیریم.

بخش شیلات را یکی از مهمترین زیربخش های اقتصادی کشور در تأمین امنیت غذایی، اشتغال، کارآفرینی و محرومیت زدایی توصیف کرد و افزود: ما به راحتی می توانیم از ظرفیت مناطق مختلف استان در توسعه مراکز تولید آبزی پروری استفاده کرده و استخرهای پرورش آبزیان را به یک ظرفیت عظیم در تقویت نظام اقتصادی استان تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تلاشمان بر این است تا ظرفیت های استان را اعم از منابع خدادادی در حوزه رودخانه های فصلی و دائمی مورد رصد قرار گرفته و منطبق بر شرایط آب و هوایی و اقلیمی توسعه صنعت آبزی پروری را به عنوان یک حرکت مهم مورد توجه قرار دهیم.

بخش اضافه کرد: در کنار پرورش ماهی و تولید آبزیان متنوع ، صادرات این محصولات و صنایع تبدیلی و بسته بندی نیز مورد توجه قرار می گیرد تا غفلت های گذشته جبران شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت آبزی پروری در اردبیل متحول می شود/تأمین خوراک واحدهای پرورش ماهی در اردبیل

صنعت آبزی پروری در اردبیل متحول می شود/تأمین خوراک واحدهای پرورش ماهی در اردبیل