مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-04-28سياسي

اصحاب رسانه در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند


مسئول سازمان بسیج رسانه مازندران، از روز قدس به عنوان روز اسلام و آزادی خواهان عالم یاد کرد و گفت: اصحاب رسانه در برابر جریان مخرب بایستند و در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند.

- ، عبدالمهدی حق شناس ظهر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه روز قدس روز دفاع از اسلام و حقانیت در برابر کفر زمان است؛ اظهار کرد: رسانه های صهیونیستی سال ها تلاش کردند که روز جهانی قدس را تخطئه کنند اما حکمت خدا بر این بود که روز قدس و آزادی قدس شریف تبدیل به مطالبه اصلی مسلمانان و آزادی خواهان سراسر دنیا شود.

حق شناس با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی تنها نظام حاکمیتی در دنیا بوده که هیچ گاه دست از حمایت قدس شریف و مردم بی پناه فلسطین برنداشته است؛ تصریح کرد: بسیاری از دولت ها و حاکمان کشورهای اسلامی که به ظاهر خود را حامی قدس عزیز نشان می دادند این روزها با وقاحت کامل دم از سازش با اسراییل می زنند اما ایران عزیز و مردم آزادی خواه آن 43 سال است که لحظه ای دست از حمایت از قدس و مردم مظلوم فلسطین برنداشتند.

وی در ادامه از تمامی رسانه های آزادی خواه و خبرنگاران آزاده خواست که با هر جریان فکری که دارند پای کار قدس باشند و اظهار کرد: زمان آن رسیده اصحاب رسانه آزاده در برابر جریان مخرب ضد قدس رژیم منحوس صهیونیستی بایستند و در جهاد تبیین قدس شریف شرکت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب رسانه در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند

اصحاب رسانه در جهاد تبیین قدس شریف شرکت کنند