مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-04-28سياسي

رافائل گروسی: نمی خواهم شکست مذاکرات احیای برجام را تصور کنم


گروسی همچنین درباره احتمال شکست مذاکرات احیای برجام گفت: «اگر مذاکرات با شکست روبرو شود، موضوعی که نمی خواهم آن را تصور کنم اما یک احتمال است، - گروسی همچنین درباره احتمال شکست مذاکرات احیای برجام گفت: اگر مذاکرات با شکست روبرو شود، موضوعی که نمی خواهم آن را تصور کنم اما یک احتمال است، پس باید با همتایان ایرانی ام بنشینم و دوباره موضوعات را بررسی کنیم.

رافائل گروسی، رییس آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که این نهاد همچنان در تلاش است تا پاسخ های روشن تهران را درباره سوالات باقی مانده مربوط به آثار اورانیوم غنی شده با منشا انسانی در سه مکان در این کشور داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیورونیوز، جمهوری اسلامی ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی از زمان کاهش تعهدات هسته ای تهران سعی کرده اند تا مجموعه ای از مسائل را بین خود برطرف کنند.

یکی از این موارد دسترسی مجدد آژانس به ویدئوهای دوربین های نظارتی در مراکز هسته ای در این کشور است.

رافائل ماریانو گروسی در گفت وگو با آسوشیتدپرس به توانایی ایران برای غنی سازی اورانیوم اذعان و تاکید کرد که این کشور از سانتریفیوژهای پیشرفته تر استفاده می کند.

تهران اخیرا پس از حمله مشکوک منتسب به اسراییل به یک کارگاه سانتریفیوژ، آن ها را به تاسیسات زیرزمینی نطنز منتقل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رافائل گروسی: نمی خواهم شکست مذاکرات احیای برجام را تصور کنم

رافائل گروسی: نمی خواهم شکست مذاکرات احیای برجام را تصور کنم