مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:372022-04-28دانش

دعوت طهرانچی از خانواده دانشگاه آزاد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس


رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی از استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد.

در پیام طهرانچی آمده است: با حمد و ستایش به محضر باری تعالی و درود بر پیامبر خاتم (ص) و اهل بیت کرامش که چراغ راه بشریت ‏اند.

روز جهانی قدس، نماد راستین و بی بدیل همبستگی آزادگان جهان به ویژه مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و تلاش برای آزادسازی قدس شریف و پایمردی مقابل تبعیض و ظلم و جنایت علیه بشریت است که در حال حاضر ، صحنه های رقت بار آن در جای جای سرزمین های اشغالی فلسطین نمایان است.

   بی تردید، نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) به نام روز قدس، نشانه ای هوشمندانه و ماندگار برای تمامی مسلمانان و آزادی خواهان در سراسر جهان است تا در چنین ماه پرفضیلتی، منادی احیای کرامت انسانی و حقوق راستین انسانها، به ویژه در قبال رژیم ظالم و کودک کش صهیونیستی  باشند.

  طی چند دهه اخیر، رژیم جعلی و جنایتکار صهیونیستی با حمایت مستکبران به ویژه آمریکا، نقشه شومی در منطقه پیاده کردند که ماحصل آن تشدید تروریس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت طهرانچی از خانواده دانشگاه آزاد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس

دعوت طهرانچی از خانواده دانشگاه آزاد برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس