مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 11:072022-04-28بين الملل

چهارشنبه خونین در «می سی سی پی» آمریکا؛ 5 نفر کشته شدند


صبح روز گذشته (چهارشنبه) به وقت محلی، در حادثه تیراندازی در می سی سی پی آمریکا، دست کم پنج نفر از جمله عامل مسلح کشته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، صبح چهارشنبه به وقت محلی، یک فرد مسلح که حدود 32 سال سن داشت، به هتلی در بیلوکسی در ایالت می سی سی پی آمریکا حمله کرد و دست کم سه نفر را به ضرب گلوله کشت.

بر اساس این گزارش، یک مظنون مسلح به مدت دو ساعت در یک بن بست دو ساعته با نیروهای امنیتی درگیر بود و سپس مأموران پلیس با استفاده از گاز اشک آور وارد ساختمانی شدند که فرد مسلح در آن سنگر گرفته بود.

به گفته بازرسان، عامل تیراندازی که ظاهراً جرمی آلسوندر رینولدز 32 ساله است، پس از درگیری بر سر پول با نگهبان هتل، 3 نفر را در یک مسافرخانه اکسپرس برادوی به ضرب گلوله کشت.

طبق این گزارش، پس از این حادثه، رینولدز سپس از صحنه گریخت و به سمت گلفپورت در نزدیکی محل تیراندازی رفت و در آن جا یک خودرو به سرقت برد و به مرد دیگری در نزدیکی خیابان ریو گراند حمله کرد و وی را به ضرب گلوله کشت.

گزار ش ها نشان می دهد که پس از رسیدن پلیس، رینولدز خود را در یک فروشگاه مواد غذایی مخفی کرد و پس از استفاده نیروهای پلیس از گاز اشک آور برای ورود به داخل ساختمان، نیروهای امنیتی با جسد عامل تیراندازی روبرو شدند و هنوز علت مرگ وی نامشخص است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارشنبه خونین در «می سی سی پی» آمریکا؛ 5 نفر کشته شدند

چهارشنبه خونین در «می سی سی پی» آمریکا؛ 5 نفر کشته شدند