مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 10:222022-04-28اقتصادي

رفع تداخلات 10 هزار هکتار از اراضی فارسان در دستور کار جهادکشاورزی


رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای رفع تداخلات آزادسازی 10 هزار هکتار از اراضی فارسان در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ، عطاء الله ابراهیمی صبح امروز در سفر به شهرستان فارسان گفت: این شهرستان با 3.

5 درصد وسعت 12 درصد از تولیدات کشاورزی را به خودت اختصاص داده که حدود 8 هزار نفر در این بخش مشغول فعالیت هستند.

رییس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری کشتارگاه صنعتی جونقان را پتانسیل، این شهرستان دانست و افزود: فارسان قطب زراعت چوب است و پژوهشکده طیور ظرفیت دیگر فارسان می باشد، همچنین 13 هزار هکتار از 16 هزار هکتار این شهرستان تحت آبیاری هستند که این یک فرصت برای شهرستان محسوب می شود.

ابراهیمی ارزش تولیدات کشاورزی فارسان را یک هزار میلیارد تومان دانست و ادامه داد: 31 واحد مرغداری، 130 هزار واحد دامی سبک، 24 هزار واحد دامی سنگین، یک مجتمع دامپروری، یک مجتمع پرورش قارچ و قطب تولید علوفه بخشی از ظرفیت های کشاورزی این شهرستان است.

وی بیان داشت: در سال گذشته چهار میلیارد و 557 میلیون تومان مصوبه بخش کشاورزی بوده که پنج میلیارد و 200 تومان از اعتبارات استانی و معادل همین نیز از اعتبارات ملی برای توسعه بخش کشاورزی تخصیص داده شده که حدود 2 میلیارد و 300 تومان از اعتبارات استانی در قالب 18


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع تداخلات 10 هزار هکتار از اراضی فارسان در دستور کار جهادکشاورزی

رفع تداخلات 10 هزار هکتار از اراضی فارسان در دستور کار جهادکشاورزی