مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:572022-04-28اجتماعي

اعمال محدودیت در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت


از ساعت 20 امشب تا پایان راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های تردد در مسیرهای سه گانه این راهپیمایی در رشت اعمال می شود.

- ، سرهنگ امیر طالبی صبح پنج شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس و انجام راهپیمایی، اظهار کرد: در همین راستا و برای تسهیل در روان سازی ترافیکی محدودیت هایی در مسیرهای راهپیمایی اعمال می شود.

وی با تأکید بر اینکه توقف تمام وسایل نقلیه در مسیرهای سه گانه راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت ممنوع است، افزود: این محدودیت ها تا پایان راهپیمایی اعمال می شود.

رییس پلیس راهور گیلان با اشاره به پیش بینی سه مسیر برای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت، ادامه داد: مسیر اول: میدان شهدای ذهاب (شهرداری) - خیابان امام خمینی (ره) - میدان فرهنگ - میدان مصلی، مسیر دوم: سپاه پاسداران – میدان پاسداران - خیابان آزادگان - میدان فرهنگ- میدان مصلی، مسیر سوم: ورزشگاه شهید عضدی - خیابان نامجو - خیابان پرستار - میدان فرهنگ - میدان مصلی مسیرهای پیش بینی شده برای راهپیمایی هستند.

وی ادامه داد: محدودیت های پیش بینی شده از امشب پنج شنبه 8 اردیبهشت تا فردا پایان مراسم روز قدس در این مسیرها اعمال می شود.

سرهنگ طالبی افزود: اگر خودرویی در این مسیر پارک باشد مأموران راهنمایی و رانندگی با استفاده از جرثقیل هایی که در اختیار دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت

اعمال محدودیت در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس در رشت