مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-28سياسي

اداره کردن شهرها گران شده است


مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: در واقع امروزه اداره کردن شهرها در ایران گران شده، به طوری که گرانتر از در آمدشان اداره می کنند.

- ، صفر صادقی پور صبح پنجشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار سیریک، اظهار کرد: از آنجاییکه امروزه اداره کردن شهرها در کشورمان گران شده، از همین رو کار کردن برای شهرداران در شهرداریها سخت شده است.

صادقی پور با اشاره به اینکه، در استان هرمزگان 48 شهر وجود دارد، که تعداد 40 شهر تکلیف شهرداران آن مشخص شده است، افزود: از آنجاییکه امروز جمعیت زیادی برای مراسم معارفه شهردار سیریک آمده است نشانه این است که شهر و توسعه این شهر برای مردم مهم است.

وی با بیان اینکه شهرداری ها معمولا خود گردان هستند و با درآمدزایی باید شهر را اداره کنند، تصریح کرد: شهرداریها توسط یک نهاد غیر دولتی که بیشترین ارتباط با مردم دارند نیز اداره می شود، که حوزه تاثیر گذاری زیادی در بین جامعه دارد، و همین هم باعث شده که خواسته های مردم بیشتر باشد، انتظاری که مردم دارند بجا و به حق است و در ادامه تاکید کرد، شهرداران باید پاسخگوی خواسته های مردم باشند.

وی با بیان اینکه، شهرداری ها برای اینکه جواب خواستهای مردم دهند به تأمین مالی نیاز دارند، خاطرنشان کرد: متاسفانه شهرداری ها منابع مالی پایداری ندارند، و متکی به کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کردن شهرها گران شده است

اداره کردن شهرها گران شده است