مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-28سياسي

دستاوردهای سفر استانی دولت به قزوین/ مصوباتی برای گره گشایی از دغدغه های مردم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، در پایان سفر استانی رییس جمهور با جمع بندی های صورت گرفته مصوباتی به تصویب رسید که در صورت تحقق آن ها می توان شاهد رشد و تعالی هرچه بیشتر استان قزوین در حوزه های مختلف باشیم.

در تلاشیم لغو دوجانبه ویزای عراق را فراهم کنیم/پیگیری پروژه بیمارستانی استان قزوین از اولویت های سفر ریاست جمهوری وزیر کشور در حاشیه این سفر استانی در گفت و گو با خبرنگار فارس از قزوین در خصوص وضعیت امنیت کشور اظهار کرد: ایران درباره امنیت خود با هیچکس تعارف ندارد و اجازه عرض اندام به گروهک ها داده نخواهد شد.

احمد وحیدی افزود: شایعات فضای مجازی در خصوص ناامنی در مرز های شرقی و شمال غرب صحت ندارد، وزارت کشور با برنامه ریزی دقیق و تعاملات سازنده با همسایگان تمام سعی خود را در تامین امنیت پایدار به کار گرفته است.

وی با اشاره به وضعیت تردد زائرین به عراق اضافه کرد: ویزای هوایی بین عراق و ایران برداشته شده و در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم شرایط لازم را برای لغو ویزای دوجانبه فراهم کنیم تا زائرین و مسافرین بتوانند به راحتی به عراق سفر کنند.

وزیر کشور همچنین با بیان اینکه پیگیری پروژه هلی بیمارستانی استان قزوین از اولویت های سفر ریاست جمهوری به شمار می رود، عنوان کرد: یکی از سیاست های آیت الله رییسی در سفرهای استانی پایان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای سفر استانی دولت به قزوین/ مصوباتی برای گره گشایی از دغدغه های مردم

دستاوردهای سفر استانی دولت به قزوین/ مصوباتی برای گره گشایی از دغدغه های مردم