مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 09:472022-04-28فناوري

هشدار پلیس فتا درباره خرید هدیه هفته معلم


رییس پلیس فتا استان البرز با اشاره به ترفندهای مختلف کلاهبرداران اینترنتی ، درخصوص خرید اینترنتی هدیه گرامیداشت هفته معلم به کاربران هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، رسول جلیلیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به درپیش بودن آیین گرامیداشت هفته گرامیداشت مقام معلم، کلاهبرداران از این فرصت سوءاستفاده و اقدام به برپایی سایت های فروشگاهی می کنند که پس از دریافت پول کالایی به خریدار ارائه نمی شود و یا کالای با کیفیتی بسیار پایین تر از کالای درخواستی به کاربر تحویل داده می شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از شگردهای مجرمان سایبری برای کلاهبرداری از مردم ، انتشار آگهی های جعلی به عنوان فروش محصولات ارزان قیمت در سایت های واسط فروشگاهی است.

رییس پلیس فتا البرز افزود: کاربران فریب وعده های پوچ و تبلیغات اغواکننده کلاهبرداران را نخورده و قبل از رویت و اطمینان از اصالت و مدارک کالا اقدام به پرداخت بیعانه نکنند.

وی به کاربران صفحات اجتماعی توصیه کرد که فعالیت در شبکه های اجتماعی بسیار حساس است و کاربران برای حفظ حریم خصوصی از هرگونه اطلاعات فردی خودداری کنند.

جلیلیان گفت: دانش آموزان و خانواده ها در صورت خرید اینترنتی به این مناسبت ، به اصالت سایت فروشگاهی و داشتن نماد اعتماد الکترونیک توجه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار پلیس فتا درباره خرید هدیه هفته معلم

هشدار پلیس فتا درباره خرید هدیه هفته معلم