مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-04-28اقتصادي

بیکاری در صدر مشکلات شهرستان فارسان است


فرماندار شهرستان فارسان با بیان اینکه بیکاری در صدر مشکلات این شهرستان است، گفت: برای برون رفت از این مشکل نیازمند توجه مسئولان به ظرفیت های این شهرستان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد هادی صالحی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان فارسان گفت: در حال حاضر مهم ترین مشکل شهرستان فارسان بحث اشتغال جوان هاست که با برنامه ریزی صورت گرفته و توسعه سه ضلع کشاورزی، صنعت و گردشگری می توان بخشی از این مشکل را برطرف کرد که لازمه تحقق آن حمایت های دولتی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان فارسان افزود: این شهرستان 3.

5 درصد از مساحت استان را در برگرفته، 11 درصد از تولیدات کشاورزی استان را به خود اختصاص داده، 14 درصد از مراکز گردشگری و 7 درصد از مراکز تاریخی استان را در خود جای داده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه های مختلفی از جمله راه های روستایی، توسعه مراکز گردشگری، توسعه مراکز دانشگاهی، افزایش مراکز فرهنگی، توسعه قطب صنعتی در این شهرستان، اصلاح شبکه آب رسانی، ترمیم اماکن تاریخی، اصلاح شبکه فاضلاب، تجهیز بیمارستان های این شهرستان، ایجاد سه پارک بانوان، افزایش تعداد آمبولانس های اورژانس و ایجاد مرکز MRI در این شهرستان نیازمند مساعدت مسئولان استانی هستیم تا بخشی از مشکلات این منطقه مرتفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاری در صدر مشکلات شهرستان فارسان است

بیکاری در صدر مشکلات شهرستان فارسان است