مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اردیبهشت 1401 ساعت 07:472022-04-28سياسي

صهیونیسم بزرگ ترین دشمن اسلام در تمام برهه های تاریخی است


معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: باید بدانیم، بزرگ ترین دشمن اسلام از زمان پیامبر(ص)، در زمان فعلی و حتی دوران حکومت حضرت ولی عصر(عج) صهیونیسم است و باید آن ها در این نقطه متوقف شوند.

- سید جلال حسینی، معاون سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اهمیت روز قدس اظهار داشت: جمهوری اسلامی مسیر تاریخ را عوض کرده است و در مسیری که ماتریالیست ها، بی دین ها و استکبارگران دنبال بودند تا بی دینی را کامل کنند، جمهوری اسلامی با عنایت الهی، معجزه ای را رقم زد و بر خلاف تصور تحلیل گران، انقلاب پیروز شد و طبق صحبت خود غربی ها یک پیچش تاریخی رقم خورد.

وی با یادآوری اینکه پس از انقلاب نیز شاهد بودیم تمام استکبارگران و کشورهای پیرامون آن ها، علیه انقلاب اسلامی تلاش کردند و از همان ابتدا هرکاری که از دست شان برمی آمد انجام دادند، توضیح داد: یکی از اقدامات دشمن برای تسلط در منطقه روی کار آوردن رژیم غاصب صهونیستی بود؛ این رژیم غاصب غده ای سرطانی در منطقه بود که دنبال بود بر منطقه مسلط شود اما با وجود جمهوری اسلامی این حرکت کند شد.

حسینی تأکید کرد: باید بدانیم، بزرگ ترین دشمن اسلام از زمان پیامبر(ص)، در زمان فعلی و حتی در زمان امام زمان(عج) صهیونیسم است و اگر نتوانیم آن ها در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیسم بزرگ ترین دشمن اسلام در تمام برهه های تاریخی است

صهیونیسم بزرگ ترین دشمن اسلام در تمام برهه های تاریخی است