مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 22:272022-04-27بين الملل

اتحادیه اروپا 34 تُن کمک بشردوستانه به افغانستان فرستاد


یانز لنارچیچ، کمیسر مدیریت بحران اروپا، روز چهارشنبه در توییتر نوشت: «امروز یک محموله هوایی بشردوستانه دیگر حاوی 34 تن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی در کابل فرود آمد.

- یانز لنارچیچ، کمیسر مدیریت بحران اروپا، روز چهارشنبه در توییتر نوشت: امروز یک محموله هوایی بشردوستانه دیگر حاوی 34 تن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی در کابل فرود آمد.

کمیسر اروپایی مسئول مدیریت بحران، گفت که اتحادیه اروپا 34 تُن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی را به عنوان کمک های بشردوستانه به افغانستان تحویل داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یانز لنارچیچ، کمیسر مدیریت بحران اروپا، روز چهارشنبه در توییتر نوشت: امروز یک محموله هوایی بشردوستانه دیگر حاوی 34 تن مواد غذایی و تجهیزات پزشکی در کابل فرود آمد.

وی افزود که این پانزدهمین نوبت ارسال کمک های بشردوستانه توسط اتحادیه اروپا از شهریور 1400 است و آن را نشانه ای از تعهد مستمر اتحادیه اروپا برای حمایت از مردم افغانستان در این دوران چالش برانگیز خواند.

اسپوتنیک افزود: طالبان (تحت تحریم های سازمان ملل به دلیل فعالیت های تروریستی) در پاییز سال گذشته بر افغانستان مسلط شدند و یک دولت موقت به رهبری محمد حسن آخوند، یکی از اعضای برجسته اولین کابینه طالبان، تأسیس کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه اروپا 34 تُن کمک بشردوستانه به افغانستان فرستاد

اتحادیه اروپا 34 تُن کمک بشردوستانه به افغانستان فرستاد