مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 22:122022-04-27سياسي

خروج زمینی از مرز مهران بدون روادید ممنوع است


سخنگوی ناجا با بیان اینکه خروج زمینی از مرز مهران و دیگر مرزها نیازمند صدور روادید از طرف کشور مقابل است، گفت: از همه هموطنان عزیز می خواهیم بدون داشتن روادید به مرزها مراجعه نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مهدی حاجیان عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران بیان داشت: هم اکنون امنیت مثال زدنی و مطلوبی در مرزهای کشور برقرار است و این امنیت مرهون رشادت مرزبانان غیور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: امسال پلیس برنامه های ویژه ای برای تقویت یگان های مرزی دارد و قصد داریم تا برای رفاه حال مردم و افزایش امنیت مرز نیروهای بیشتری را در گیت های پایانه مرزی مستقر کنیم.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه هم اکنون خروج از کشور نیازمند صدور روادید از سوی کشور مقابل است، تصریح کرد: کشور عراق از پذیرش زائرانی که روادید مربوطه را نداشته باشند خودداری می کند.

سردار حاجیان در بخش دیگری از سخنان خود از اهتمام ویژه پلیس در برخورد جدی با قاچاق کالا در مرزهای نظام جمهوری اسلامی ایران خبر داد و اظهار داشت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال فرمانده کل انتظامی کشور تدابیر ویژه ای را برای برخورد جدی تر در مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا اندیشیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج زمینی از مرز مهران بدون روادید ممنوع است

خروج زمینی از مرز مهران بدون روادید ممنوع است