مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:272022-04-27سياسي

معدن آلبلاغ اسفراین از ایمیدور پس گرفته می شود


ایمیدرو به تعهدات خود در خصوص معدن آلبلاغ عمل نکرد لذا با تشکیل تعاونی و تحویل گرفتن پروژه از ایمیدرو ، مردم از این معدن سهیم خواهند شد.

- ، محمد رضا حسین نژاد چهار شنبه شب در مجمع نمایندگان بسیج خراسان شمالی که در تالار لاله بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: استان در مسیرهای مختلف خود و در چهارچوب های تعریف شده بودجه ای و اداری، با وجود تشکل های مردمی و سازمان های مردم نهاد می تواند به حرکت در مسیر توسعه شتاب دهد.

استاندار خراسان شمالی از اعتبارات بودجه ای و سند توسعه به عنوان کمک حال توسعه استان یاد کرد و گفت: برای رسیدن به اعتلای استان باید از تشکل های مردمی و بخش خصوصی حمایت قاطعانه صورت بگیرد زیرا با اعتبارات اندک کشور نمی توان امور را به درستی پیش برد.

وی موضوع انتصابات را یکی از موضوعات مهم استان ها دانست و افزود: تا کنون 90 درصد بخشداران، 40 درصد مدیران کل ادارات تغییر یافته و 2 مدیر بانو معرفی شده اند.

حسین نژاد هدف از انتصابات درست را برآورده شدن انتظارت مردم عنوان کرد و گفت: در کمیته انتصابات افراد دلسوز و همسو با نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های دولت، متخصص و متعهد انتخاب می شوند اما بازهم کار آسان و سهلی نیست زیرا نیاز به دقت نظر زیادی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معدن آلبلاغ اسفراین از ایمیدور پس گرفته می شود

معدن آلبلاغ اسفراین از ایمیدور پس گرفته می شود