مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-04-27ورزشي

قزوین در رتبه 29 سرانه تخت های بیمارستانی کشور قرار دارد


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: رتبه استان قزوین در حوزه سرانه تخت های بیمارستانی 29 است.

- فاطمه محمدبیگی در شورای اداری شهرستان قزوین که عصر چهارشنبه در فرمانداری شهرستان قزوین برگزار شد اظهار کرد: بانوان استان قزوین تربیت نسلی فرهیخته را به عهده دارند چنانچه شهیدانی همچون لشگری، بابایی و ابوترابی نتیجه تربیت بانوان این شهر هستند.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: مسئله فقر فضای فرهنگی، آموزشی و کتابخانه ای در سطح شهر احساس می شود و مکان ویژه ای مانند پارک بانوان، فرهنگسرا و ورزشگاه ویژه بانوان وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر بیش از 70 سال از عمر بیشتر مراکز درمانی و درمانی می گذرد و رتبه استان قزوین در حوزه سرانه تخت های بیمارستانی 29 است.

این مسئول با اشاره به نیاز استان قزوین برای احداث بیمارستان تخصصی زنان بیان کرد: لازم است بازنگری ویژه ای در وزارت کشور در خصوص نواحی منفصل شهری انجام شود تا وضعیت نابسمان نواحی منفصل شهری از جمله چوبیندر، مهرگان و ناصرآباد استان قزوین که نیازمند توجه ویژه هستند تغییر پیدا کند.

وی گفت: با توجه اینکه استان قزوین سالانه درگیر حوادثی نظیر سیل و زلزله است متأسفانه شاخص های مدیریت بحران بازنگری نشده و اعتبارات خوبی به این حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قزوین در رتبه 29 سرانه تخت های بیمارستانی کشور قرار دارد

قزوین در رتبه 29 سرانه تخت های بیمارستانی کشور قرار دارد