مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 اردیبهشت 1401 ساعت 21:122022-04-27اقتصادي

60 درصد طرح های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک است


معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: 60 درصد طرح های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک بوده که به همین میزان برای آن ها اعتبار تخصیص داده شده است.

- ، فریبرز عباسی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهرستان تاکستان که با حضور محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شده بود، اظهار کرد: خوشبختانه اقدامات زیربنایی بسیار خوبی در حوزه آب و خاک انجام شده و این مهم مورد تاکید دولت سیزدهم قرار دارد.

وی اضافه کرد: اختصاص یک هزار و 538 میلیارد تومان اعتبار برای طرح های آب و خاک به استان قزوین در سال جاری می تواند دستاوردهای مهمی رقم بزند.

عباسی تاکید کرد: امروز در شهرستان تاکستان این ظرفیت وجود دارد که محصول انگور به کشورهای خلیج فارس صادر شود و این مهم باید در دستور کار قرار گیرد.

این مسؤول بیان داشت: بحث تجمیع آب و چاه های کشاورزی اقدام بسیار ارزشمندی بود که در تاکستان اجرا شده است و چنین مواردی به رشد و توسعه بخش کشاورزی منجر می شود.

گفتنی است در این نشست رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، معاونان و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی استان، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی و رضا طاهری فرماندار تاکستان نیز حضور داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد طرح های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک است

60 درصد طرح های کشاورزی کشور مربوط به حوزه آب و خاک است